Анонси

    ЧОДА

    ЧОР

    ЧМР


    Назад

    Інформація щодо розкриття змісту фінансової звітності державного комерційного підприємства «Готель «Слов’янський» за ІІ квартал 2018 рік

    В управлінні Управління  капітального будівництва  обласної державної адміністрації перебуває  Державне комерційне   підприємство       «ГОТЕЛЬ «СЛОВ’ЯНСЬКИЙ».

    Підприємство розташоване в місті Новгород-Сіверський Чернігівської області. Відстань до обласного центру (м. Чернігів) – 175 км, до найближчого районного центру (м. Шостка Сумської області) – 30 км, до  м. Київ – 313 км.

    Статутний капітал підприємства складає 108,9 млн гривень.

    Основний вид діяльності підприємства є діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування.

    Допоміжними видами діяльності, пов’язаними з розміщуванням та тимчасовим проживанням осіб є надання послуг ресторану та бару із забезпечення мобільного харчування і напоями, послуг пральні, тренажерного залу, фінської та турецької лазень, джакузі, місць для відпочинку та розваг, послуг перукарень та салонів краси.

    Готель має 30 номерів для тимчасового проживання, в тому числі: президентський люкс – 1, апартаменти – 1, люксів – 5, напівлюксів – 1, чотирьохмісних – 2, двомісних – 4, одномісних – 16 також є ресторан на дві зали та бар на 100 посадочних місць.

    Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за IІ квартал 2018 року складав 467,0 тис. грн,  що на 563.0 тис. грн або на 54,7% менше плану та на 94,0 тис. грн або на 16,8% менше у порівнянні з IІ кварталом 2017 року. У порівнянні з I кварталом 2018 року чистий дохід збільшився на 242,0 тис. гривень.  

    Найбільші суми чистого доходу отримані від діяльності ресторану та    надання послуг мобільного харчування 200,0 тис. грн або 42,8%  його  загальної суми та від діяльності готелю і подібних засобів тимчасового розміщування 211,0 тис. грн або 45,2% його загальної суми.

    Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) за IІ квартал 2018 року складала  1544,0 тис. грн,  що на  233,0 тис. грн або на 13,1% менше плану та на 9,0 тис. грн або на 0,6% менше у порівнянні з IІ кварталом 2017 року. У порівнянні з I кварталом 2018 року собівартість реалізованої продукції знизилась на 39,0 тис. грн або 2,5%.  

       Питома вага нарахованої амортизації основних засобів у собівартості становить 70,2% її загальної суми.

    Витрати на сировину і основні матеріали за IІ квартал 2018 року складали 111,0 тис. грн, що на 38,0 тис. грн або на 25,5% менше плану у зв’язку із зниженням обсягів використання товарів готельного сервісу та на 53,0 тис. грн або на 32,3% менше у порівнянні з IІ кварталом 2017 року і на 39,0 тис. грн або 54,2%  більше у порівнянні з I кварталом 2018 року.

    Витрати на паливо за IІ квартал 2018 року складали 4,0 тис. грн, що на 76,0 тис. грн або на 95,0% менше плану за рахунок відключення опалення в весняно-літній період/

    Витрати на електроенергію за IІ квартал 2018 року склали 139,0 тис. грн, що на 41,0 тис. грн або на 22,8% менше плану та на 32,0 тис. грн або на 29,9% більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року за рахунок збільшення тарифу на електроенергію з 2,42 грн за кВт/г до 2,87 грн за кВт/годину. У порівнянні з I кварталом 2018 року витрати на електроенергію збільшились на 8,0 тис. грн або 6,1%.

    Витрати на оплату праці у собівартості реалізації за IІ квартал 2018 року складали 78,0 тис. грн, що на 72,0 тис. грн або на 48,0%  менше плану у зв’язку  з скороченням норми робочого часу працівників та на 10,0 тис. грн або на 11,4 % менше у порівнянні з IІ кварталом 2017 року і на 5,0 тис. грн або на 6,8% більше у порівнянні з I кварталом 2018 року/

    Середньооблікова кількість штатних працівників у IІ кварталі 2018 складала 20 особи, що на 2 особу менше у порівнянні з IІ кварталом минулого року та на 1 особу менше у порівнянні з I кварталом 2018 року.

    Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника у IІ кварталі 2018 року становила 3083,33 грн, що на 704,54 грн або на 29,6% більше ніж у IІ кварталі 2017 року (2378,79) і на 453,7 грн більше у   порівнянні з I кварталом поточного року. Збільшення середньомісячної заробітної плати відбулося у зв’язку з підвищенням мінімального посадового окладу на підприємстві.

    Адміністративні витрати за IІ квартал 2018 року складали 74,0 тис. грн, що на 39,0 тис. грн  або на 34,5% менше плану у зв’язку із скороченням      норми робочого часу адмінперсоналу та на 2,0 тис. грн або на 2,6% менше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року і на 1,0 тис. грн або на 1,3% менше  у порівнянні з I кварталом 2018 року. 

    Витрати на збут за IІ квартал 2018 року складали 289,0 тис. грн, що на 101,0 тис. грн або на 25,9% менше плану та на 3,0 тис. грн. або на 1,0% менше у порівнянні з IІ кварталом 2017 року і на 32,0 тис. грн або на 12,5% більше у порівнянні з I кварталом поточного року. Зменшились витрати у порівнянні з планом у зв’язку з скороченням норми робочого часу працівників.

    Операційні витрати за IІ квартал 2018 року складали 1909,0 тис. грн, що на 371,0 тис. грн, або на 16,3% менше плану у зв’язку із зниженням обсягів використання товарів готельного сервісу, з відключенням газу на     весняно-літній період, із скороченням норми робочого часу працівників та менше на 1,0 тис. грн або на 0,1%  у порівнянні з відповідним періодом 2017 року і у порівнянні з I кварталом поточного року витрати знизились на 2,7% або на 52,0 тис. гривень.

    Витрати на оплату праці за IІ квартал 2018 року складали 191,0 тис. грн, що на 177,0 тис. грн або на 48,1% менше плану у зв’язку із скороченням норми робочого часу працівників та на 18,0 тис. грн або на 8,6% менше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року і на 29,0 тис. грн або на 17,9%   більше у порівнянні з I кварталом поточного року.

    Дебіторська заборгованість станом на 01.07.2018 року складала 32,0 тис. грн, що на 18,0 тис. грн менше у порівнянні на відповідну дату минулого року. Протягом IІ кварталу 2018 року заборгованість зросла на 7,0 тис. грн, що на 4,0 тис. грн менше у порівнянні з IІ кварталом минулого року і на 7,0 тис. грн більше у порівнянні з І кварталом 2018 року.

    Кредиторська заборгованість станом на 01.07.2018 року складала 1075,0 тис. грн, протягом ІІ кварталу знизилась на 3,0 тис. гривень. Прострочена кредиторська заборгованість станом    на 01.07.2018 року складала 918,0 тис. гривень. Найбільші суми простроченої заборгованості становили 193,0 тис. грн із виплати заробітної плати, 513,0 тис. грн  із сплати податків та зборів та 148,0 тис. грн за товари та послуги перед постачальниками.

    Чистий збиток за IІ квартал 2018 року складав 1296,0 тис. грн, що на 46,0 тис. грн або на 3,7% більше плану та на 8,0 тис. грн або на  0,6 % більше у порівнянні з IІ кварталом 2017 року і на 407,0 тис. грн або на 23,9% менше у порівнянні з I кварталом поточного року.

    Підприємство постійно співпрацює з туристичними компаніями, закладами, установами регіону та організаціями, які займаються проведенням свят та інших розважальних заходів (весілля, ювілеїв, дні народжень).

    Згідно п.4 Методики за результатом  аналізу дане підприємство відноситься до виду фіскальних ризиків  1- «Зменшення податкових та неподаткових надходжень, зокрема частини чистого прибутку (доходу), що відраховуються до державного бюджету державними унітарними підприємствами».

    Фіскальними ризиками, пов’язаними із діяльністю господарювання підприємства є рівень збільшення фактичних показників фінансово-господарської діяльності від запланованого рівня. Витрати підприємства потребують залучення додаткових коштів.

    Органом Управління капітального будівництва облдержадміністрації  було запропоновано заходи щодо оптимізації витрат підприємства.

     

    Начальник Управління                                                             Б.М. Нечепа

     

    ЗВІТ ІІ квартал Untitled.FR10.pdf

    Назад

    Президент України

    ВРУ

    КМУ

    Мінрегіон

    data

    economy

    academy

    teplo

    teplo

    teplo