Анонси

    ЧОДА

    ЧОР

    ЧМР


    Назад

    Україна переходить на європейські габаритно-вагові норми

    Кабінет Міністрів України підтримав постанову щодо лібералізації перевезень великогабаритних і великовагових вантажів, яким зокрема впроваджують європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень.

       

    Проєкт постанови був підготовлений Міністерством інфраструктури, Державною службою України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) та Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор) у координації з учасниками ринку вантажних перевезень.

     

     

    «Минулого року ми розпочали масштабну реформу системи габаритно-вагового контролю. Нам уже вдалося запустити близько 100 майданчиків WIM та посилити адміністративну відповідальність за перевантаження. Як наслідок, кількість порушень, у порівнянні з попередніми роками, знизилась у понад 30 разів.

    Наступний крок — перехід на європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень. Тривалий час перешкодою для цього були технічні характеристики українських доріг. Переважна їх частина будувалась ще в радянські часи і не була розрахована на сучасні навантаження» — розповів Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.

    Зокрема, в ухваленій постанові деталізовано та уточнено максимально допустимі навантаження на вісь в залежності від кількості осей та міжосьової відстані.

    Нагадаємо, з 1 жовтня 2021 року в Україні запроваджена фіксація адміністративних правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті в автоматичному режимі.

    Зокрема, ці зміни передбачають:

    ▪ запуск фіксації правопорушень у сфері безпеки на автомобільному транспорті за допомогою системи зважування в русі (WIM);

    ▪ встановлення паритетної відповідальності учасників ринку вантажоперевезень;

    ▪ посилення відповідальності за невиконання законних вимог інспекторів Укртрансбезпеки;

    ▪ впровадження відповідальності за відмову або ухилення від проходження габаритно-вагового контролю;

    ▪ посилення адміністративної відповідальності за перевезення пасажирів і вантажів без необхідних документів.

    Джерело: Міністерство інфраструктури України (МІУ)

    Назад

    Президент України

    ВРУ

    КМУ

    Мінрегіон

    data

    economy

    academy

    teplo

    teplo

    teplo