Анонси

    ЧОДА

    ЧОР

    ЧМР


    Назад

    На Чернігівщині облаштують ще два майданчики для зважування фур у русі

    Цьогоріч в області запрацюють два WIM-комплекси для зважування вантажівок у русі. Перший — поблизу села Красне Чернігівського району на дорозі М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі, другий — між селами Новоселівка та Киселівка на дорозі Н-27 Чернігів — Мена — Сосниця — Грем'яч.

    Роботи були розпочаті минулого року. Встановлені металеві рамки. Цьогоріч проводитимуть роботи з дорожнім покриттям та встановлюватимуть електроніку.

    Підрядна організація — ТОВ «Інтеграл Сістемс».

    Нагадаємо, у 2021 році WIM-майданчик був облаштований на автомобільній дорозі Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин між селами Талалаївка та Хвилівка Ніжинського району.

    Перший же WIM-комплекс у Чернігівській області встановлено у селі Кіпті на початку траси М-02 Кіпті — Глухів – Бачівськ ще у 2020 році. Він повністю пройшов усі калібрування та розпочав роботу навесні минулого року. Перші місяці роботи показали, що кожна п'ята фура перевантажена або порушує габаритні норми. Це, своєю чергою, — загрожує безпеці всіх учасників дорожнього руху. До того ж перевищення допустимого навантаження на дорожнє покриття — одна з основних причин інтенсивного руйнування автомобільних шляхів.

    Встановлення WIM-майданчиків набуло ще більшої актуальності під час реалізації програми Президента «Велике будівництво». Адже контроль за вагою транспорту допоможе зберегти відремонтовані державним коштом дороги області у належному стані. Нагадаємо, що у 2021 році за програмою «Велике будівництво» відремонтовано 363 кілометри доріг державного та місцевого значення. Також оновлено понад два десятки мостів.

    WiM (weigh-in motion) — це розумна система комплексного збору інформації про транспорт, що рухається автошляхами. Вона здійснює контроль руху авто у реальному часі, автоматично фіксує порушення (номерний знак, габаритні розміри, маса, кількість осей, швидкість тощо).

    Основа роботи WiM — це майданчик для динамічного зважування. Саме через нього збираються всі дані, які потім передаються в програмний центр обробки інформації. За структурою, майданчик є своєрідним апаратним комплексом, який складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камери для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів.

    За повідомленням Служби автомобільних доріг у Чернігівській області

    Назад

    Президент України

    ВРУ

    КМУ

    Мінрегіон

    data

    economy

    academy

    teplo

    teplo

    teplo