Назад Комунікаційна кампанія «Ти як?»: Українцям розповідають про техніки самодопомоги та підтримки людей поруч У березні 2023 року стартувала комунікаційна кампанія «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров'я за ініціативою Олени Зеленської, мета якої – сприяти формуванню в суспільстві культури піклування про ментальне здоров’я.
Першим викликом комунікаційної кампанії було донести людям, що вони, їхнє самопочуття «на часі». Що ментальне здоров’я так само важливе, як і фізичне. Що це один із факторів, який впливає на продуктивність людини, її здатність відновлюватися, а відповідно – на економіку та можливість відновлення в контексті цілої країни.
У межах комунікаційної кампанії було реалізовано багато активностей, спрямованих на те, щоб українці почали звертати увагу на свій стан та ментальне здоров’я загалом. Ключовим стало питання «Ти як?» і пропозиція чесно відповісти на нього самому собі.
На спеціальній сторінці «Ти як?» вже зібрані корисні контакти, «аптечка» самодопомоги із техніками й вправами та інша важлива інформація, що постійно оновлюється.
Комунікаційна кампанія «Ти як?» реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.
Тему ментального здоров’я продовжують популяризовувати амбасадори, що допомагають поширювати всередині суспільства техніки самодопомоги та корисну інформацію на тему ментального здоров'я. Нагадаємо, що офіційними амбасадорами програми є Олександра Матвійчук, Монатік, Сергій Коваленко, Марія Єфросиніна, Wellboy, Даша Квіткова, Марк Лівін, Олег Романчук, Зоя Литвин, Паша Вржещ.
Спеціальна сторінка Програми та соціальні мережі Facebook, Instagram, Telegram, Viber, Twitter, YouTube, TikTok – місця, де кожен знайде підтримку, перевірені поради, техніки самодопомоги та корисні контакти офіційних джерел допомоги.
За матеріалами комунікаційної кампанії «Ти як?»
Назад |